Potřebujete, aby Vaše reklama na internetu cílila na konkrétní cílovou skupinu nebo uživatele? My to umíme díky RTB – real time bidding.
Díky Real time bidding (RTB) umíme zacílit vaši internetovou reklamu na Vaši cílovou skupinu. Výhodou RTB systémů je, že disponují informacemi o uživatelích, kteří na reklamu kliknou a vy tak lépe poznáváte své potenciální zákazníky a máte možnost si profilovat své zákazníky.
Real time bidding podporuje bannerovou, textovou i video reklamu. Lze se orientovat na PPC nebo na nakoupené imprese. RTB je dnes již propojen s většinou českých předních reklamních systémů a médií.
RTB lze výborně použít v případě budování značky nebo výkonnostního marketingu.
RTB a remarketing
Real time bidding také podporuje remarketing (někdy se také říká retargeting) a vaše internetová reklama se pak opakovaně zobrazuje těm uživatelům, kteří již dříve navštívili Vaše webové stránky.
Real time bidding podporuje měření a analytiku
RTB systém poskytuje běžné statistické informace o výkonu vaší reklamy. Obvykle lze na rozdíl od klasické displejové reklamy získat navíc také informace o viděné reklamě. To vede k informaci o přesné konverzi. Dále se lze dozvědět o intervalu mezi načtením stránky a kliknutím na reklamu. Případně také jestli vůbec návštěvník stránky na reklamu naskroloval (posunul se na dlouhé stránce pomocí myši nebo posuvníku) a lze tak vyhodnotit efektivnost impresí.